Arkivet
Arkivet er et enkelt system for registrering og oppfølging av arbeidsutstyr. Arkivet passer for alle aktørene og rutinene som er involvert i kontroll av arbeidsutstyr.
Hva gjør arkivet?
- Registrerer kunder, brukere, utstyr og kontroller.
- Varsler om kontrolltidspunkter, kontrollresultater og underkjent utstyr.
- Skriver utstyrsliste for kontroll, attester og elektronisk signerte rapporter.
- Rapporterer via elektronisk signerte rapporter.
- Lagrer rapportkvitteringer og opplastede dokumenter.
Hvem har nytte av arkivet?
- Utstyrseierne, som er pålagt å ha oversikt over utstyret og kunne dokumentere at det har vært underlagt de lovpålagte, periodiske kontrollene.
- Fagpersoner, f.eks. kontrollører og sakkyndige som er godkjent til å utføre kontrollene.
- Myndighetene, f.eks. Arbeidstilsynet som kan kreve innsyn i et løfteutstyrs kontroll-og tilstandshistorikk.
Kontaktskjema
Send oss en uforpliktende forespørsel dersom du har et prosjekt du vil ha vurdert. Fyll ut skjemaet nedenfor så tar vi kontakt snarest mulig.