KAMPANJE HELE NOVEMBER - LETTLØFT!

Avdelingsleder – Bergen

Er du interessert i en ny og spennende jobb hos en av Norges største kranfirma?

Vi søker ny avdelingsleder i Bergen!

Vår avdeling i Bergen er en av de eldste og veletablerte avdelingene i selskapet. Som avdelingsleder i Industrikran Norge AS er du en viktig ressurs for å utvikle og ivareta driften av avdelingen. Du har ledererfaring og er særlig opptatt av kvalitet og struktur i arbeidet. Avdelingen utfører blant annet:

  • Service og kontroll på løfteutstyr
  • Forebyggende kontroll
  • Montering av nysalg
  • Reparasjoner ved driftsstans

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ombygging av eldre kraner
  • Daglig drift av avdelingen – Sikre effektiv planlegging og gjennomføring av oppdrag.
  • Personalansvar – Lede og utvikle teknikere, koordinatorer og eventuelle andre ansatte.
  • Kundeoppfølging og salg – Sikre god kundeservice og drive mersalg innen service og reservedeler.
  • Logistikk og ressursstyring – Planlegge bruk av teknikere og utstyr for optimal drift sammen med avdelingens service-koordinator
  • Sikre HMS og kvalitet – Følge opp prosedyrer og sikre at arbeidet gjøres i henhold til krav og standarder.

 

Kvalifikasjoner:

  • Ledererfaring/personalledelse, med fokus på kvalitet og struktur i arbeidet
  • Erfaring fra bransjen – Kunnskap om kraner, løfteutstyr eller relaterte industrier er en stor fordel og foretrekkes.
  • Forståelse for service og prosjektledelse – Erfaring med serviceledelse, prosjektstyring og operasjonell drift.
  • Økonomisk forståelse – evnen til å sette seg inn i avdelingens økonomi.
  • Må ha gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjonsevner – Må kunne skape en god dialog med ansatte, kunder og leverandører.
  • Evne til å lede og motivere – Skape et positivt arbeidsmiljø og drive avdelingen fremover.
  • Strukturert og løsningsorientert – Evne til å planlegge, delegere og finne løsninger på utfordringer
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig – Må kunne håndtere endringer og utvikle avdelingen i takt med bedriftens strategi
  • Kommersiell teft – Forståelse for salg, kundeoppfølging og markedsmuligheter.
  • Serviceinnstilt
  • God relasjonsbygger

Vi tilbyr:

  • En spennende hverdag med varierende arbeidsoppgaver! Ingen dager er like.
  • God opplæring og oppfølging!
  • Jobb i interessant selskap med gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • En trygg og god arbeidsplass med stor arbeidsmengde
  • Arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Fantastiske kolleger, høy trivsel og stor grad av frihet i et selskap som er i sterk vekst
  • Firmabil eller privatbilordning
  • Relevant kurs og opplæring vil bli gitt.

Søknader vurderes fortløpende og ansettelse kan skje før søknadsfristens utløp.

 

Søknad og CV sendes til:
Espen Listaul
Daglig leder
400 35 265
eli@industrikran.no